Navneskilte
Ved indflytning sørger administrator for udskiftning af alle navneskilte efter modtagelse af oplysning fra sælger via skema på ”Overdragelsesvejledningen” (se siden køb og salg). Køber opkræves efter indflytning beløb til gravør via boligafgiften.
Efterfølgende ændring af de enkelte navneskilte (dørskilt, postkasseskilt og ringetrykskilt) kan herefter foretages løbende efter ønske fra andelshaver og for andelshavers regning. Beløb opkræves via den månedlige boligafgift af administrator efter modtagelse af faktura fra gravør. En total udskiftning koster ca. 1.415 kr. (pr. maj 2017), og beløbet dækker over de produktionsmæssige omkostninger, som låsesmed/gravør opkræver. Priserne kan variere en smule afhængig af graveret tekstlængde. Bestilling af ændring af navneskilte foregår ved udfyldelse af formular på denne side. Andelshaver vil herefter modtage en mail fra administrator, hvor bestillingen skal bekræftes. Ekspeditionstiden fra administrator modtager bekræftelse af bestilling og indtil skiltene er produceret af gravør og monteret af gårdmanden kan være på over en måned (særligt i gravørens ferieperioder).